ГАРАНТІЯ І СЕРВІС

Інформація для покупців

Будь-який з товарів, придбаний в Інтернет-магазині Travel Store, супроводжується гарантійними зобов'язаннями від компаній виробників, а також підпадає під дію Закону «Про захист прав споживачів».

На підтвердження наших гарантійних зобов'язань із купленим товаром Ви отримуєте фірмовий гарантійний талон, в якому вказані всі індивідуальні гарантійні дані щодо придбаного товару.

Так само, інформація про терміни гарантійного обслуговування знаходиться на сторінці будь-якого товару, представленого в нашому Інтернет-магазині.

Якщо цієї інформації Вам не достатньо, Ви можете уточнити всі деталі про гарантійне, сервісне та післягарантійне обслуговування у наших менеджерів.

Гарантійне, сервсине та післягарантійне обслуговування здійснюється у фірмовому сервісному центрі Інтернет-магазину Travel Store.

Необхідно пам'ятати, що на період дії гарантійного обслуговування необхідно обов'язково зберігати всі документи на товар та його упаковку.

Зберігання документів на товар та його упаковки для післягарантійного та сервісного обслуговування необов'язкове, але документи та упаковка можуть стати в нагоді для транспортування та зберігання товару в сервісному центрі.

Повернення та обмін товару

Згідно із Законом «Про захист прав споживача» Ви маєте право протягом 14 днів з дня купівлі, повернути або обміняти товар. Цей закон поширюється на будь-який із товарів представлених у нашому Інтернет-магазині.

Будь ласка, зверніть увагу, що обміну та поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання.

Для повернення або обміну необхідно обов'язково надати весь комплект документів на товар та його збережену упаковку.

СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ

Киів

ТЦ Лавина вул. Берковецька, буд.6д перший поверх, працює з 10-22:00 вхід зі сторони Епіцентру